NE ARAMIŞTINIZ ?
Haberler

31 Mart 2010
“KOBİ’lerde Kurumsal Yapılanma” Eğitimi

20.03.2010

Odamızca 31 Mart 2010 Çarşamba günü, 09.30-17.00 saatleri arasında “KOBİ’lerde Kurumsal Yapılanma” Eğitimi gerçekleştirilecektir. Odamız üyelerine ücretsiz olarak sağlanacak eğitim programına katılmak isteyen firma temsilcilerinin aşağıda bulunan formu en geç 30 Mart 2010 Salı günü 17.00’ye kadar göndermeleri gerekmektedir.

Eğitim Süresi: 1 Gün

Eğitim Uzmanı: Mehmet Barış TURABİ

Programın Amacı:

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin üst yönetimlerine kurumsal yapılar oluşturmak için kullanılan kavramları öğretmek, bu kavramların birbiriyle olan ilişkileri ve birleşerek nasıl bir bütün oluşturduğunu sahadan örnekler ile aktarmaktır.

Kimler Katılmalı?

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin karar vericileri, şirket ortakları ve üst düzey yöneticiler.

 

Kurs materyalleri:

 

Sunum

Vaka çalışma dokümanları

Gerçek firmalardan ve danışmanlık çalışmalarından görsel örnekler

 

Eğitimin İçeriği:

 

Konular itibariyle alt başlıklar ve süreleri:

 

1. Yarım Gün

Organizasyonel Kavramlar

·        Organizasyon Nedir?

·        Kurumsal Yönetimin Hedefleri

·        Kurumsal Yönetim ve Organizasyonel Yapılanmanın Kapsamı

·        Yönetim Piramiti-Yetki/Sorumluluk Katmanları

·        Organizasyon Şeması

·        Organizasyon Tipleri

 

Doğru Yönün Saptanması

·        Lider ve Liderlik Sistemleri

·        Misyon

·        Vizyon

·        SWOT Analizi

·        Stratejik Yönetim ve Strateji Tespiti

·        Kurumsal Hedefler ve Performans Göstergeleri

·        Kurumsal Eylem Planları

·        Organizasyon Şemaları

Değişim Yönetimi

·        Riskler

·        Dirençler

2. Yarım Gün

Organizasyonel Verimlilik Kavramları

·        Liderlik

·        Veri ve Bilgi Analizi

·        Stratejik Planlama

·        İnsan Kaynakları Yönetimi ve Geliştirme

·        Süreç Yönetimi

·        Çıktılar ve Sonuçlar

·        Müşteri Merkezlilik ve Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Odaklı Kritik Süreç Tasarımı

 

·       Süreç Modelleme

·       Ana fonksiyonların tanımlanması

·       Operasyonel, idari ve destek faaliyetlerin tanımlanması

·       Ayrıntılı süreç tasarımları

·       Yapılan işlerin pozisyonlar ile ilişkilendirilmesi ve ayrıntılı süreç bazlı görev tarifleri

 

Yeterli Katılım Sağlanamamasından Dolayı İptal Edilmiştir.