NE ARAMIŞTINIZ ?
Haberler

"Kalite İyileştirme & Problem Çözme Teknikleri" eğitimi gerçekleştirildi.

22.04.2010

20-21 Nisan 2010 tarihlerinde YTSO Meclis Toplantı Salonu’nda tam gün olarak gerçekleşen eğitime 10 firmadan 17 firma temsilcisi katıldı. Eğitim Uzmanı Vehbi Uçal tarafından verilen eğitim ile toplam kalite yönetiminin en temel faaliyeti olan Proses, ürün ve hizmet gibi en temel faaliyetlerde sürekli iyileştirme ve gelişmeyi sağlayan Japon Kai-Zen felsefesi hakkında da bilgiler verildi.

Ulusal ve uluslararası sektörlerle rekabet edebilmek için planlı ve sistemik çalışılması gerektiğini söyleyen Uçal, “Mevcut teknoloji ve pazarımı geliştirebilmek, daha çağdaş ve aydınlık bir refah düzeyi elde edebilmek için planlı ve sistematik çalışmalıyız. Bu çalışmaların temel felsefesi ‘Toplam Kalite Yönetimi’dir. Kısaca mükemmele ulaşma isteğidir” dedi.

Firma temsilcileri ve oda üyelerine ücretsiz verilen seminerde konuşmasını sürdüren Uçal, “Temel amaç, müşterilere sunulan ürün ve hizmet süreçlerinin kontrol altında tutulmasıdır. Bir firmada çalışanlar, işbirliği ve uyum içerisinde olmalı. Sürekli kalite ancak müşteriler memnun edilerek temin edilebilir. Eğer kurum olarak amaç mükemmellik ise şunu bir kez daha belirtelim, mükemmel sonuçlar ancak mükemmel sistem ve mükemmel süreçler ile elde edilebilir. Kalite rotanızı belirleyin” diye konuştu.